Keel Sulge

Klõpsake keele muutmiseks

HONDA HÜBRIIDTEHNOLOOGIA

KAHE JÕUD

Scroll

Tuleviku valem.

Honda hübriidid pakuvad tundlikku juhtimist ning suurepärast ökonoomsust palju väiksemate heitmekogustega.

KESKKONNASÄÄSTLIKU TULEVIKU KAVA

HONDA HÜBRIIDAUTOD

Sammu pidamine üha suureneva nõudlusega selle järele, et tänapäevane sõidustiil vastaks väiksematele heitmenormidele, on oluline nii tänase- kui ka homse keskkonnateadliku maailma jaoks. Uued eeskirjad on juba mõjutanud sõidukulusid ja teevad seda ka tulevikus. Käes on hübriidjõu aeg ja hübriidautod muutuvad ajapikku veelgi menukamaks, sest need on muljetavaldavalt ökonoomsemad ning väiksemate CO2 heitmekogustega kui traditsioonilised bensiinimootoriga sõidukid. Lihtsalt öeldes ei kao hübriidid kuhugi ning pikas perspektiivis aitavad need suurepäraselt raha säästa.

HONDA HÜBRIIDAUTOD

Jätkame hübriidautode arendamist eesmärgiga saavutada vähese CO2 -heitmega ühiskond.

Meie aastatepikkused hübriidautode arendamise kogemused tuginevad loomingulisusele, uuenduslikkusele ja pidevale täiustamisele. Esimest korda võtsime hübriidajami tehnoloogia kasutusele Insighti puhul 1999. aastal ja sestsaadik oleme seda märkimisväärselt täiustanud, arendades kõnealust tehnoloogiat meie hübriidsõidukite valiku laiendamiseks.

Honda Hybrid Performance i-MMD

Väga tundlik ja ülisujuv sõiduelamus tänu isemõtlevale süsteemile. Me kutsume seda nimega "Intelligent Multi Mode Drive",  ning see lülitub kolme režiimi vahel olenevalt sõidutingimustest ja tee tüübist.

Suurepärane NSX; meie superhübriid, millel on superjuhitavusega nelikvedu. See kasutab hämmastava jõudluse ja juhitavuse tagamiseks süsteemi kolme elektrimootori ja V6 bensiinimootori koostoimel tekitatud kohest pöördemomenti.

Honda CR-V. Maailma menukaim linnamaastur on muutumas veelgi menukamaks, kui see saabub Euroopasse.

Topeltjõud
Lihtsalt öeldes on meie täiustatud hübriidsõidukites ühendatud bensiinimootori eelised elektrimootoritega. Need on loodud pakkuma palju suuremat ökonoomsust, ühendades kütusesäästliku bensiinimootori elektrimootoritelt saadava võimsusega. Need töötavad üksteisega kooskõlas, minnes märkamatult üle, et pakkuda sujuvat võimsust ja tundlikku kiirendust siis, kui te seda vajate.

 

MEIE UUS HÜBRIID-LINNA-
MAASTUR

Uhiuus Honda CR-V Hybrid.

i-MMD elektrimootoriga ja generaatoriga süsteemi kasutades oleme valmistanud oma esimese seeriatootmises oleva Euroopas müüdava hübriid-linnamaasturi, mida esindab uhiuus Honda CR-V. See uus esmaklassilise kvaliteedi, mitmekülgsuse ja oma klassi parima ruumikuse poolest tuntud CR-V, mis on ehitatud Atkinsoni tsükliga 2,0-liitrise bensiinimootori ja meie ainulaadse hübriidajami ümber, viib teid palju vähema eest palju lähemale järgmise horisondini ... ja kaugemalegi.

LIIKUMAPANEV JÕUD

Honda Hybridi sõiduomadused.

Honda hübriidajam i-MMD pakub vahetut jõulist reageerimisvõimet tänu elektrimootorile koostöös generaatoriga; see on meeliülendav sõiduelamus. Ent see ei seisne ainult elektrilises pöördemomendis, sest meie hübriidsõidukid pakuvad teile mõlema maailma parimaid omadusi. Kõnealune nutikas ajamitehnoloogia lülitab automaatselt ja sujuvalt väikestel kiirustel kasutatava elektrivõimsuse ja suurematel kiirustel kasutatava bensiinimootori vahel siis, kui see on kõige tõhusam.

Sujuv ja vaikne
Honda hübriidautoga sõitmine on ainulaadne kogemus; miski pole võrreldav elektrirežiimis sujuvalt liikuma hakkamisel valitseva rahulikkuse ja vaikusega. Seejärel, kui bensiinimootor ärkab ellu, toimub üleminek nii vaikselt ja sujuvalt, nii et te imestate, kas mootor üldse käivitus.

 
 
 

NSXi otseajamiga (Direct Drive) mootorid kuuluvad läbi aegade tehnoloogiliselt kõige täiustatumate sõiduauto mootorite hulka.

Pole vaja pistikusse ühendada
Suurepärane asi hübriidi puhul on see, et te ei pea otsima laadimisjaama ega paigaldama koju spetsiaalselt pistikut. Mootor laeb töötamise ajal pidevalt akut – teie peate vaid tankima bensiini nagu tavaliselt. See on tõesti nii lihtne.

Säästlikkus
Hübriid vähendab teie kütusearveid, säästes raha. Vähema kütuse kasutamine tähendab väiksemaid heitmekoguseid – palju parem teie rahakotile ja keskkonnale.

Meelerahu
Viie aasta või 100 000 km jooksul – olenevalt sellest, kumb tingimus täitub varem – ei pea te muretsema, sest Honda i-MMD aku on täielikult kaetud ulatusliku ja kõikehõlmava garantiiga; oleme kogu aeg teie kõrval.

 

 

NUTIKAS HÜBRIID

See mõtleb ise.

Süsteem i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) otsustab automaatselt, kuidas kasutada bensiini ja elektrienergiat kõige tõhusamalt, mis tähendab, et juht ei pea kolme saadaoleva sõidurežiimi (elektri-, hübriid- ja bensiinirežiimi) vahel ise valima.

Kuidas töötab hübriidauto elektrirežiimis?
Elektrirežiimis kasutab veomootor ainult akude jõudu, mis tagab ülivaikse nullheitmega sõidu.

 

Kuidas hübriidrežiim töötab?
Hübriidrežiimis käitatakse bensiinimootori abil generaatorit, mis edastab sõiduks vajaliku energia veomootorile, ülejääv energia aga kasutatakse ära akude laadimiseks.

Kuidas töötab hübriidauto bensiinimootori režiimis?
Bensiinimootori režiimis käitatakse veorattaid bensiinimootori kaudu, vajaduse korral pakub elektrimootor hetkelist lisavõimsust möödasõitudeks.

 
 

Honda hübriidi sõidurežiimid toimimas

Enamikus linnasõidu olukordades liigub sõiduk hübriid- ja elektrirežiimis, et tagada optimaalne tõhusus.

 

OSADE SUMMA

Kõik need Honda hübriidi täiustatud osad loovad täiesti uue sõiduelamuse.

 
 
 

KKK HONDA HÜBRIIDI KOHTA

Mis on hübriidtehnoloogia ja kuidas see töötab?

Sellele vastamine ei ole nii lihtne, mistõttu proovime vastuse jaotada väiksemateks osadeks (teemadeks, mille kohta Teil võib tekkida küsimusi), et saaksite parema ülevaate, kuidas Honda hübriidtehnoloogia töötab.

Mis juhtub auto käivitamisel?
Sõiduki käivitamisel käitab bensiinimootor elektrimootorit, mis toimib sel hetkel generaatorina. See muundab mootorilt tuleva energia elektriks ja salvestab selle akusse.

Kuidas ja millal kasutab auto ainult elektrienergiat?
Elektrimootor kasutab akusse salvestatud elektrienergiat kohalt võtul ja esialgsel kiirendamisel ning aeglasel kiirusel sõitmisel samuti ka tagurdamisel. (Saate hommikul oma maja juurest vaikselt minema sõita ilma naabreid äratamata). Kui akut peab uuesti laadima, käivitub mootor ja generaator muundab mootori energia uuesti elektrienergiaks, salvestades selle akusse.

 

Kuidas ja millal kasutab auto ainult bensiinimootori jõudu?
Bensiinimootor on kõige tõhusam maanteekiirusel, kus see tõestab ennast kõige selgemalt: see viib sõidukit edasi ja laeb ka hilisemaks kasutamiseks akut.

Kas ma pean seda laadima?
Honda hübriidi ei pea laadima. See kasutab bensiinimootori üleliigset energiat ja pidurdamisel tekkivat regeneratiivset energiat, et hoida aku pidevalt laetuna: seni, kuni mootor töötab, toodab see elektrit ja salvestab selle akusse.

Mis juhtub, kui pean kiiresti teisest autost mööda sõitma?
Järsuks kiirendamiseks, või kui on vaja lisavõimsust, kasutatakse sõiduki edasiviimiseks korraga nii bensiini- kui ka elektrimootorit. Gaasipedaalile vajutamisel kasutab auto aku lisavõimsust, et anda elektrimootorile lisasärtsu.

Mis on regeneratiivne pidurdamine?
Regeneratiivsel pidurdamisel muundatakse tavaliselt raisku minev liikumisenergia elektriks, mis salvestatakse akusse. Sellisel pidurdamisel töötab elektrimootor generaatorina - selle asemel, et elektrit rataste ringiajamiseks kasutada, käitavad pöörlevad rattad mootor-generaatorit tootes elektrit.