HONDA MAAILM

INSPIREERITUD UNISTUSTEST

Meie filosoofia põhineb kindlal seisukohal: klientide rahulolu tagamine ja nende elu täiustamine. Püüame alati oma ideid edasi arendada ja oma ambitsioone täita, jagades selle saavutamise rõõmu ja põnevust kogu maailmaga.

 

Scroll

Julgus traditsioonide eiramiseks

„Kui sa teed suurepärase toote, siis inimesed ostavad seda” – Soichiro Honda

MEIE PEAMISED TÕEKSPIDAMISED JA PÕHIMÕTTED

"Meie asutajad, Soichiro Honda ja Takeo Fujisawa, muutsid oma unistuse meie Honda filosoofiaks. See on rajatud kahele peamisele alusele: üksikisiku austamine ja miski, mida me nimetame kolmeks rõõmuks. Isegi praegu jagavad seda arusaama kõik meie partnerid ja see on kaasatud meie kõigisse ettevõtmistesse. Kuid Honda visioon on enamat kui lihtsalt sõnad. Meie partnerid teavad, et usaldame ja julgustame neid katsumustele vastu astuma ilma ebaõnnestumist kartmata. Hondas austatakse kõiki. Soichiro poleks vähemaga rahul. "

AUSTUS ÜKSIKISIKU VASTU

Initsiatiiv, usaldus, võrdsus.

Honda on ettevõte, mis on rajatud austusele üksteise vastu. Me teame, et inimestel on oma ideed, mistõttu julgustame oma partnereid neid ellu viima ja ka nende eest vastutust võtma. Meie vastastikuse usalduse kultuur aitab meil üksteisele tugineda ja omavahel teadmisi jagada.

 

Homsed unistajad – ASIMO lõbustab õpilasi, kes osalevad Swindonis Honda oskuste omandamise töökojas School of Dreams.

KOLM RÕÕMU

Ostmine, müümine, loomine.

Ostmise rõõm
Me tahame, et meie kliendid tunneksid, et nad on teinud targa valiku, ja et nende Honda teeniks neid aastaid ustavalt.

Müümise rõõm
Meie tootevalik peaks meie jaemüüjaid motiveerima. Edasimüüja ei saa müüa toodet, mis ei tekita usaldust.

Loomise rõõm
Kui meie kliendid ja edasimüüjad on rahul, võivad meie arendusmeeskonnad oma tehtud töö üle uhkust tunda.

 

VALGED KOMBINE-SOONID

„Mustas tehases ei saa valmistada häid tooteid.”

Honda tehases kannavad kõik valgeid kombinesoone, isegi president. Valgetel riietel on mustus hästi näha: kui tehas on nii puhas kui võimalik, ei lähe riided mustaks. See oli Soichiro Honda idee 1952. aastal ja me oleme seda siiamaani järginud.

Töötamise rõõm
Soovime, et Honda maailmas saaksid kõik oma tööd nautida, rääkida avatult ning viia ellu oma ambitsioone ja püüdlusi. Usume, et see aitab meie partneritel luua tippkvaliteetseid ja suure väärtusega tooteid. Meie eesmärk? Täielik kliendirahulolu.

 

Praegu kannavad meie tehnikud üle kogu maailma endiselt valgeid kombinesoone, et austada Soichiro algset ideed.

Soichiro Hondal tekkis kohe alguses idee kanda valgeid kombinesoone, et sümboliseerida töökeskkonna puhtust.