Scroll

Pressiteade

Honda Civic Type R püstitas Estorili ringrajal Portugalis uue rajarekordi, auto roolis oli Tiago Monteiro

Honda WTCR juht Tiago Monteiro püstitas Estorili ringrajal esiveoliste autode uue rajarekordi ajaga 2 minutit ja 1,84 sekundit.
Tiago Monteiro püstitas uue rekordi tehaseseades autoga, kasutades maanteerehve.
Civic Type R-i neljas rajarekord kinnitab järjekordselt sõiduki positsiooni oma klassi kiireima autona.
Type R Challenge 2018 eesmärk on purustada rekordeid viiel kuulsal Euroopa ringrajal.

 

 

Honda püstitas Civic Type R-iga Estorili ringrajal Portugalis esiveoliste seeriaautode uue rajarekordi ajaga 2 minutit ja 1,84 sekundit. Tipptasemel luukpära roolis oli Honda WTCRi juht Tiago Monteiro.

Ikooniline Estorili rada on 4,2 km pikk ja hõlmab kaht järsku u-kurvi, keerulist s-kurvi ja väga pikka sirget, mis tähendab, et juhid peavad ühe ringi piires sõitma väga erinevate kiirustega. Seetõttu peavad autod suutma väga hästi kiirendada ja olema erakordselt hea juhitavusega. 

Tiago Monteiro ütles rekordaja kohta järgmist: „Me tulime siia eesmärgiga ületada eelmise autoga püstitatud rajarekordit, kuid kunagi ei saa midagi pidada enesestmõistetavaks – see on rajarekord, mis tähendab, et see pole just lihtne saavutus. Estorili ringrajal suurepäraste tulemuste saavutamiseks peab olema autos väga kindel ning uus Type R on piisavalt võimas, sujuv ja enesekindlust suurendav. Me lausa purustasime eelmise rekordi.“

Ta lisas Type R-i kohta järgmist: „Type R on väga stabiilne ja selle pidurid on väga tõhusad. Samuti on sellel suurepärane mootor, mis tekitab tunde, nagu sõidaks võidusõiduautoga. Rajal on lihtne unustada, et see on sõiduauto, kuid pärast saab sellega sõita koju.

„Uus Type R on suur samm edasi. Disaini, aerodünaamika, vedrustuse, geomeetria ja mootori poolest on see täiesti teistsugune auto, kuid ennekõike on tunnetus just see, mis paistab silma.“

 


Uus rekordaeg Estorili ringrajal on neljas esiveoliste autode rajarekord, mille Honda püstitas 2018. aastal. Civic Type R püstitas rekordid ka Silverstone'i, Spa-Francorchampsi ja Magny Coursi ringrajal. Siiamaani on Honda saavutanud 2018. aasta jooksul kõigil nendel ringradadel uued rekordajad.

Sooritus peegeldab Honda sarnast tulemust 2016. aastal eelmise põlvkonna Type R-iga, mis püstitas esiveoliste autode rekordajad Estorili, Hungaroringi, Silverstone'i ja Spa-Francorchampsi ringrajal. 2018 Type R Challenge jätkab suurepäraste tulemuste saavutamist pärast esiveoliste seeriaautode rajarekordi püstitamist Civic Type R-iga Nürburgringil Nordschleifel, kus saavutati 2017. aasta aprillis rekordaeg 7 minutit ja 43,8 sekundit.