Scroll

Pressiteade

„Type R Challenge 2018” jõudis Eau Rouge’i: Jaapani Super GT staar Bertrand Baguette püstitas Spa-Francorchampsis rajarekordi.


Esiveoliste autode uus rekord: 2 minutit ja 53,72 sekundit Spa-Francorchampsi ringrajal.
Super GT juht ja LMP2 meister Bertrand Baguette püstitas tehaseseades Type R maanteerehvidega uue rekordi.
Rekord Belgias on „Type R Challenge 2018” teine õnnestumine. 
Järgmised katsed kuulsatel Euroopa ringradadel toimuvad 2018. aasta suve jooksul.

Peale selle tähendab kiire ringrada, et võtmeteguriks on aerodünaamilised omadused, ning Civic Type R-i oma klassi parim tasakaal tõstejõu ja õhutakistuse vahel oli oluline eelis. Režiimis +R tagab kohanduv amortisaatorisüsteem jäigema ja kindlama sõidu, mis võimaldab Silverstone’i kurve kiiremini läbida.

Matt Neal rääkis rajarekordi püstitamisest: „Type R-i tõeline eelis avaldus kiiretes kurvides, kus aerodünaamiliste omaduste ja uue täiustatud vedrustuse kombinatsioon tagas suurepärase stabiilsuse. Kurvidesse, nagu Hangari sirge lõpus olevad Copse ja Stowe, saab siseneda kiiresti ja enesekindlalt.”

Neal lisas Type R-i kohta: „Type R-i teeb oma klassis parimaks tervik – kogu auto on tipptasemel. Eelkäijatega võrreldes on kasutusele võetud täiesti uus platvorm ning Honda on hoolikalt üle vaadanud ja täiustanud iga valdkonda. Tänu Multi-Linki tagavedrustusele on juhitavus ja stabiilsus paremad, sõiduk on varasemast aerodünaamilisem, raskuskese madalam. Auto on laiem ja pikem, tagasiside, mida juht saab roolimise kaudu, on parem, mootori võimsuse edastamine on tõhusam – see on samm edasi igas suunas.”

Rekordite purustamise katsetes „Type R Challenge 2018” osalevad veel endine vormel 1 maailmameister ja praegune NSX Super GT võidusõitja Jenson Button (Ühendkuningriik) ja WTCR-i võidusõitja Tiago Monteiro (Portugal).

Silverstone’i ringrajal saavutatud rekord on juba neljas ringiaja rekord, milleni on jõutud uue Honda Civic Type R-iga. Nimelt läbiti just Type R-iga 2017. aasta aprillis Nürburgring Nordschleife rada seeriatootmises olevatest esiveolistest autodest läbi aegade kiireima ringiajaga 7 minutit ja 43,8 sekundit. Selle järel toimus „Type R Challenge 2018” esimene sõit WTCR-i juhi Esteban Guerrieriga, kes püstitas Magny-Cours GP ringrajal Prantsusmaal seeriatootmises olevate esiveoliste autode uue rajarekordi 2 minutit ja 1,51 sekundit, enne kui Bertrand Baguette saavutas samas autos Spa-Francorchampsis Belgias rekordi 2 minutit ja 53,72 sekundit.

Uus Honda Civic Type R on jäänud truuks Honda tipptasemel luukpärade pärandile, olles omas klassis kõige parema kiirendusega ja suurima tippkiirusega. See kuulsat punast H-tähte kandev uhiuus auto valmis 10. põlvkonna Civicu arenduskava raames, mis on Honda ajaloo suurim, ning on loodud pakkuma nauditavat sõiduelamust sportluukpärade turusegmendis – seda nii maanteel kui ka võidusõidurajal. 

 

Minu kui võidusõiduautojuhi jaoks on selge, et Type R on loodud võidusõiduraja jaoks, kuid iga päev tänavatel sõites on tunnetus sama hea. Autos istuda on väga mugav ja igakülgne nähtavus on ülihea.”

2016. aastal toimunud sarnase ürituse käigus püstitas Honda eelmise põlvkonna Civic Type R-iga Spa-Francorchampsis uue ringiaja rekordi. Rekordilised ringiajad saavutati ka Silverstone’i, Estorili ja Hungaroringi võidusõidurajal. 2018. aasta üritusel sõidetakse suve jooksul uuesti ka neil kolmel ringrajal.

Rekordite purustamise katsetes „Type R Challenge 2018” osalevad veel endine vormel 1 maailmameister ja praegune NSX Super GT võidusõitja Jenson Button (Ühendkuningriik), WTCR-i võidusõitja Tiago Monteiro (Portugal) ja BTCC legend Matt Neal (Ühendkuningriik).

Spa-Francorchampsi ringrajal saavutatud rekord on juba kolmas ringiaja rekord, milleni on jõutud uue Honda Civic Type R-iga. Nimelt läbiti just Type R-iga 2017. aasta aprillis Nürburgring Nordschleife rada seeriatootmises olevatest esiveolistest autodest läbi aegade kiireima ringiajaga 7 minutit ja 43,8 sekundit. Eelmisel kuul püstitas WTCR-i võidusõitja Esteban Guerrieri Type R Challenge’i osana Prantsusmaal asuval Magny-Cours GP ringrajal seeriatootmises olevate esiveoliste autode uue rekordi ajaga 2 minutit ja 01,51 sekundit.

Uus Honda Civic Type R on jäänud truuks Honda tipptasemel luukpärade pärandile, olles omas klassis kõige parema kiirendusega ja suurima tippkiirusega. See kuulsat punast H-tähte kandev uhiuus auto valmis 10. põlvkonna Civicu arenduskava raames, mis on Honda ajaloo suurim, ning on loodud pakkuma nauditavat sõiduelamust sportluukpärade turusegmendis – seda nii maanteel kui ka võidusõidurajal.