HONDA MAAILM

HONDA PÄRAND

Meie suurepärane Civic: Civic jõudis turule 1970. aastatel. 10 põlvkonda hiljem ostab peaaegu 2000 inimest päevas uue Civicu.

 
 

Scroll

Autod, mis aitasid meil saada selleks, kes me oleme praegu

„Ettevõtte olemust ei määra kõige selgemalt ei selle töötajad ega ajalugu, vaid selle tooted.“ Soichiro Honda

NELJAL RATTAL

1960ndad.

Kas teadsid, et meie esimene auto T360 oli veok? Kuid meie teine auto S500 oli juba palju põnevam: väike kaheistmeline kabriolett, mille mootori pöörlemissagedus oli 9500 p/min ja tippkiirus 80 miili tunnis. See oli ideeauto S360 maanteeversioon. See oli tehnilisest poolest konkurentidest pikalt ees, alates selle sõltumatust vedrustusest ja lõpetades kahe nukkvõlliga mootoriga.

Honda efekt
Alguses olid müüginumbrid väikesed, kuid Honda autod olid nüüd kaardil, ja pärast üle 100 000 T360 müümist jõuti tõelise Honda sõitautode läbimurdeni: N360. Maksimaalse veetlusega mini-Honda – tegemist oli mikroimega, mis sillutas teed meie 1970- aastate täheni ehk Civicuni.


 

T360

1960. AASTATEL OLI MEIE KÕIGE ESIMENE SÕIDUK VEOK. SEE OLI VÄGA EDUKAS JA SEDA MÜÜDI ÜLE 100 000 ÜHIKU.

Honda kaunis sportauto S500 oli puristi unistus, mis asetas meid kohe kaardile.

VÕIMAS KOLMIK

1970ndad.

1970ndad olid head aastad. Ja Hondal läks 1970. aastatel veel paremini. Me tõime turule oma enim müüdud auto, Civicu – suurepärase meistriteose, mis vallutas maailma kulutulena. Eriti populaarne oli see USAs, sest selle kõrval paistsid kodumaised konkurendid suurte bensiini neelavate dinosaurustena.

Menuk
46 aastat hiljem on müüdud üle 24 miljoni Civicu ja meie Honda kangelast müüakse 700 000 inimesele aastas. Civicu 70ndate edu tõi kaasa nõudluse suurema Honda järele, millele me ka vastasime. Sündis Accord. Me tõime turule isegi glamuurse neljaistmelise kupee nimega Prelude. Ka seda saatis edu. Kuid me olime alles alustamas …


 
 

Algne Civic oli suurepärane auto ja tolle aja jaoks täpselt õige.

Civicule järgnes peagi Accord, mis oli Honda jaoks järjekordne õnnestumine ja mida müüakse ka tänapäeval.

SUURED KAHEKSA- KÜMNENDAD

1980ndad.

See oli pikkade juuste, laiade õlgade ja suurte pöörete ajastu. Meie väle Honda CRX 1.6i-16 oli väikeste mõõtmetega sensatsioon, mis tutvustas maailmale suurepärast VTEC-mootorit. Praegu on see moodne klassik. Me jätkasime ka uuendamist. Honda Civic Shuttle oli üks maailma esimesi mahtuniversaale, mis sai suurepäraselt inimeste vedamisega hakkama.

Sündis legend
Tõime turule uue luksusliku mudeli nimega Legend. Samuti lõime USAs uue luksuskaubamärgi Acura, mis oli Jaapani esimene tippklassi kaubamärk. Lõime ka Euroopa turu jaoks spetsiaalse Honda: pere luukpära Concerto. See osutus nii populaarseks, et otsustasime peagi seda siin ehitada.


 

VTEC-TEHNOLOOGIA

1980. AASTATE JOOKSUL KASUTATI ESIMEST KORDA SÕIDUAUTOS MUUTUVA KLAPIAJASTUSEGA MOOTORIT.

Concerto oli sobiv Honda Euroopa jaoks ja see oli oluline osa meie suhtest British Leylandiga.

ÜHEKSA- KÜMNENDATE IKOONID

1990ndad.

Olime juba aastaid unistanud võimsa superauto ehitamisest. Uuel aastakümnel sai see teoks: Ayrton Senna aitas uskumatu NSX-i viia täiuseni ja sellest piisas, et saata Euroopa rivaalid tagasi joonestuslaua juurde. Kuid seisime endiselt kahe jalaga maa peal ja nägime ette liikumist linnamaasturite juurde ning lõime seetõttu nutika ja kompaktse CR-V. Praegu on see enim müüdud linnamaastur maailmas.

Type R-i sünd
Tutvustasime oma suure võimsusega R-seeriat 1990. aastatel (R nagu ringrada) ja mudelitega nagu Civic Type R ja Accord Type R liitus 1999. aastal kabriolett Honda S2000. See oli meile 50. sünnipäeva kingitus, mis tõi meie algse S500 tänapäeva.


 
 

Honda NSX oli meie esimene superauto ja see muutis kogu suure võimsusega autode sektorit igaveseks.

Praegu kannab Honda Civic Type R endiselt Honda punast logo „H“, mis tähistab selgelt selle võidusõidu jaoks mõeldud loomust.

JÄRJEST RUUMIKA- MAKS

2000ndad.

Honda ajalugu erakordselt väikeste autode loomisel ulatub tagasi 1960. aastatesse. 2002. aastal tõestasime, et oleme endiselt loomingulised. Jazz oli supermini, mis pakkus pereauto ruumikust. Panime kütusepaagi esiistmete alla, mis jättis taha rohkem ruumi. Seejärel kasutasime seda ruumi tõhusalt ära, luues Magic Seats-istmed, mida saab üles tõsta, alla klappida ja põrandasse peita. Kunagi varem pole istmed olnud nii praktilised. Juhtidele, kes vajasid ruumi, kuid ei soovinud loobuda sportlikkusest, pakkusime mudelit Honda Stream, mis oli segu sportkupee stiilist ja mahtuniversaali mitmekülgsusest.

Rohkem ruumi
Ja kuna me ei lõpeta kunagi unistamist, lõime inimeste sõidutamiseks mudeli Honda FR-V, sest kuus istet on parem kui viis – selle nutikas sõitjateruum tähendas, et sõitjate ruumi ja pagasiruumi vahel ei pea valima. Kontrastiks mahutas Honda Insight ainult kaks inimest, kuid auto oli väga populaarne. See oli esimene Euroopas müüdav hübriid ja oma ajast ees olev auto.

 

Kes ütles, et väikeautod peavad seest väikesed olema? Meie ruumika Jazzi kokkuklapitavad istmed olid nii nutikad, et andsime neile nimeks Magic Seats.

Meie superhea supermini avaldas kõigile muljet oma petlikult suure sõitjateruumiga.

PIONEERIDE TAASSÜND JA REAALSED KANGELASED

2010 kuni praeguseni

Jõudsime esimese linnamaasturite revolutsioonini varakult. Võib-olla isegi liiga vara. Meie 1999. aasta HR-V meeldis kõigile, kuid selle väljavahetamiseni kulus 10 aastat. Kui me selle nime 2015. aastal elustasime, oli turg juba valmis ja nüüdisaegsest HR-V-st sai peagi maailmas enim müüdud väike linnamaastur.

Ülikiire
Tegime moodsa aja jaoks ümber ka superauto NSX, mis on nüüd hübriidne meistriteos. Meie praegune reaalne kangelane on Civic Type R, mis on 320 hj sportauto ja kuumpärade kuningas. Sest nagu meie asutaja Soichiro ükskord ütles: „Meil kõigil on õigus unistada suurelt.“


 

Esimese põlvkonna HR-V sai hüüdnimeks „The Joy Machine“.

Uusim NSX on pöördepunkt samamoodi nagu originaal. Selle jõudlus on erakordne ja see saab täielikult töötada ka elektri jõul.