HONDA F1

Uus ajastu

Vanad head ajad. Imelised aastad. Kuldne ajastu. McLaren-Honda ajalugu ulatub tagasi 80-ndatesse. Nüüd proovime F1 ajalugu korrata.

Scroll

Katsetamine, seadistamine, arendamine, kinnisideed.

MEIE TÖÖ EI SAA KUNAGI LÄBI

Edasiliikumiseks, uute ideede formuleerimiseks, katsetamiseks, läbikukkumiseks ja õppimiseks vajame uusi katsumusi. Need inspireerivad meid mõtlema nagu ei kunagi varem.

Vormel 1 teeb just seda. See on inseneritöö suurim väljakutse. Meie töö ei lõpe kunagi. See ei saa iialgi valmis. Püüame alati midagi paremaks muuta - natuke rohkem võimsust, veidi veel efektiivsust.

Võidusõidurajal olles määrab see võidu või kaotuse. Kui võidusõit on läbi, hakkame valmistuma järgmiseks korraks.

MÕELDUD VÕIDUSÕIDUKS JA TAVATEEDELE

Tänapäeval pole F1-masina ehitamine kuigi erinev Honda tavaauto valmimisest.

Insight oli USA turul müüdud esimene hübriidauto.

2015. hooajal panustab Vormel 1 efektiivsusele - just sel põhjusel pöördusimegi tagasi selle spordiala juurde. See tähendab, et võidusõidurajal tehtud saavutused annavad inspiratsiooni tavaautode osas. Väljakutse on sama: rohkem võimsust väiksema kütusekulu juures.

Parem jõudlus

Meie eesmärgiks on alati suurendada võimsust ja minimeerida kadusid - isegi sportautodel nagu NSX ja Civic Type R. Meie naasmine F1 kõrgtehnoloogilisse maailma tähendab, et saame jätkata võimsuse, efektiivsuse ja võidusõidu arendamist kõrgeimal tasemel.

Honda NSX on segu superauto võimsusest ja hübriidtehnoloogiast.

F1 uus 1,6 l V6 turbomootor kasutab jõudlusele orienteeritud efektiivset tehnoloogiat.